خانه / بازاریابی اینترنتی / بازاریابی مشوقی یا ترویجی

بازاریابی مشوقی یا ترویجی

بازاریابی مشوقی یا ترویجی

 

بازاریابی مشوقی یک استراتژی بازاریابی است که انگیزه مشتری را تحریک کرده تا تصمیم به خرید بگیرد.  بازاریابی ترویجی، فنی است که شامل مشوق‌های مختلفی جهت خرید می‌شود از جمله:

رقابت‌ها: همه‌ی ما از بردن رایگانِ چیزی خوشحال می‌شویم. رقابت‌ها، یک وسیله‌ی بازاریابی جذابی را برای کسب و کارهای کوچک فراهم می کند تا مشتریان جدیدی جذب و اطلاع رسانی کنند.

کوپن‌ها: بر اساس CMS که یک عامل پیشرو در پردازش کوپن هاست، بازاریاب‌ها در سال ۲۰۰۷، ۳۰۲ میلیارد کوپن صادر کردند، که افزایشی ۶ درصدی نسبت به سال قبل داشته است. بر اساسِ توسعه انجمن بازاریابی (PMA) شورای کوپن، بیش از ۷۶% جمعیت از کوپن‌ها استفاده می‌کنند. کوپن‌ها هنوز هم کار می‌کنند و یک استراتژی بازاریابی مقرون به صرفه را برای کسب و کارهای کوچک فراهم می نمایند.

نمونه: پیش از خرید امتحان کنید. اهدای محصولات ممکن است از منظر سود، محدود‌کننده به نظر برسد، اما توجه داشته باشید که چگونه دادن نمونه کوچکی به مشتریان می‌تواند به یک خرید بزرگ بینجامد. نابغه فروشگاه ها یعنی سوپرمارکت‌های Publix نمونه‌هایی از پایِ لیموی شان که را به اشتراک می‌گذارند نه به خاطر این‌که آدم‌ها کیفیت پای را زیر سوال می‌برند بلکه به خاطر آن که مشتریان بیشتر خرید نمایند.

منبع سایت گروه کلید

درباره ی mrbaruei

همچنین ببینید

کمپین تبلیغاتی چیست ؟

کمپین تبلیغاتی چیست و کمپین تبلیغاتی را چگونه تدوین کنیم؟   کمپین تبلیغاتی یا Advertising …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *